Η σημασία του Beauty Sleep!!

Η σημασία του Beauty Sleep!!

Ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός δυστυχώς όμως αποτελεί πολυτέλεια για πολλούς από εμάς. Άγχη, σκέψεις, υποχρεώσεις, πρωινά ξυπνήματα μας εμποδίζουν από το να ξεκουράζουμε τον οργανισμό μας όσο θα έπρεπε. Άλλοι υποστηρίζουν οτι 6 ώρες είναι αρκετές, άλλοι πάλι θεωρούν οτι χρειαζόμαστε τουλάχιστον ένα οκτάωρο, ενώ τονίζουν οτι ο ύπνος μας δεν πρέπει να ξεπερνάει τις 10 ώρες. Το βασικότερο βέβαια είναι ο ύπνος να είναι ποιοτικός. Να κοιμόμαστε δηλαδή σωστά και τις ώρες που πρέπει καθώς ο βραδινός ύπνος δεν μπορεί να αναπληρωθεί από τον μεσημεριανό. Οι διεργασίες που γίνονται στον οργανισμό μας κατα τη διάρκεια της νύχτας είναι απαραιτήτως σημαντικές κι αναγκαίες, διότι η πλήρης ξεκούραση μας αποφέρει στην αποκατάσταση των “ζημιών” στο σύστημα μας καθ’ολη τη διάρκεια της ημέρας αλλά και στην ανάπλαση των κυττάρων μας.

Οι κινέζοι μάλιστα δίνουν μεγάλη βαρύτητα και στις ώρες που γίνεται η συγκεκριμένη διαδικασία επισημαίνοντας συγκεκριμένα οτι πρέπει να κοιμόμαστε απο τις 22:00 λόγω του οτι η ανάπλαση και επιδιόρθωση των κυττάρων όπως και η πλήρης ξεκούραση μας πραγματοποιείται από εκείνη την ώρα μέχρι και τις 00:00. Βέβαια είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστή αυτή η τακτική γιατί ποιος κοιμάται από τις 22:00. Το σημαντικότερο λοιπόν είναι να κοιμόμαστε τουλάχιστον 8 ώρες, ώστε το πρωί να είμαστε ξεκούραστοι, ευδιάθετοι και γεμάτοι ενέργεια.

Το λεγόμενο beauty sleep έχει ευεργετικές ιδιότητες τόσο στην βελτίωση της διάθεσης και της υγείας μας, όσο και στην επιδερμίδα μας. Έτσι λοιπόν, ο οργανισμός μας ξεκουράζεται, το δέρμα μας λάμπει το πρωί καθώς οι ενοχλητικοί μαύροι κύκλοι απουσιάζουν, ενώ όσον αφορά στην υγεία μας ο σωστός ύπνος μειώνει κατά πολύ τα επίπεδα άγχους. Κατα συνέπεια, ο οργανισμός ηρεμεί και αναζωογονείται. Ένας ύπνος που διακόπτεται σε τακτά διαστήματα έχει ως απόρροια να ξυπνάμε κακοδιάθετοι, να νυστάζουμε όλη τη διάρκεια της μέρας και να αισθανόμαστε κόπωση.

   TIPS

  • Πριν κοιμηθείτε αποφύγεται τις μεγάλες ποσότητες βραδινού φαγητού όπως και την κατανάλωση αλκόλ μπορεί να προκαλέσει βαρυστομαχιά αλλά και εφιάλτες!
  • Προτιμήστε την μικρή και ελαφρυά κατανάλωση ποσότητας φαγητού, ενώ ξαπλώστε αφού έχουν περάσει τουλάχιστον δύο ώρες από το βραδινό σας γεύμα!
  • Αφιερώστε λίγο χρόνο στον εαυτό σας κάνοντας “beaute”. Απλώστε μια μάσκα ομορφιάς θα αναζωογονήσει την επιδερμίδα σας και θα αφαιρέσει τα νεκρά κύτταρα και τους μάυρους πόρους από το πρόσωπό σας!
  • Ένα ζεστό χαλαρωτικό μπάνιο θα σας βοηθήσει να χαλαρώσετε και να αποφορτιστείτε ώστε να κοιμηθείτε και ευκολότερα και γρηγορότερα!
  • Προσοχη!! Μην ανοίξετε την τηλεόραση στο δωμάτιο σας ή μην ασχοληθείτε με το κινητό σας γιατί κάτι τέτοιο αυξάνει τα επίπεδα αδρεναλίνης και σας παρεμποδίζει από το να κοιμηθείτε!
  • Προτιμήστε να σβήσετε τελείως τα φώτα του δωματίου σας ώστε να εισέλθει μεγαλύτερη ποσότητας μελατονίνης στο σώμα σας!
  • Σε περίπτωση που δεν μπορείτε να κοιμηθείτε μην πιέζετε τον εαυτό σας. Επιλέξτε να κάνετε κάτι που να το θεωρείται βαρετό πχ ξεσκόνισμα, σφουγγαρισμά ώστε να σας έρθει υπνηλία!
  • Να ξυπνήσετε αμέσως μόλις χτυπήσει το ξυπνητήρι. Μην πατήσετε snooze γιατί τα 5 λεπτά θα γίνουν 10 και πάει λέγοντας. Εκτός αυτού, θα αισθάνεστε ατονία, εξάντληση και κακοδιαθεσία!
  • Κάντε ένα κρύο ντουζ ώστε να ενεργοποιηθεί πλήρως ο οργανισμός σας!

Το beauty sleep είναι πολύ σημαντικό τόσο για την ομορφιά όσο και για την υγεία μας. Έξι με οκτώ ώρες είναι αρκετές για την αναδόμηση και την καλή ποιότητα του ύπνου μας. Άλλωστε ο ύπνος είναι το φθηνότερο καλλυντικό!!

Christina

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *